معدنچی: امیدوارم این بار مقصر ناكامی های پرسپولیس نباشم
نوشته شده توسط : sasurse

مهرزاد معدنچی روز جمعه به ایرنا، گفت: قرارداد من در روزهای پایانی با پرسپولیس ثبت شد و پیش از آن تنها تمرینات انفرادی داشتم و سعی كردم خود را در شرایط آرمانی نگه دارم.

وی ادامه داد: با سرمربی تیم صحبت كرده ام و او نیز اعلام كرده به دلیل مصدومیتی كه فصل گذشته داشتم باید با تیم بیشتر تمرین كنم.

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و اگر كادرفنی صلاح بداند می توانم از این هفته یا هفته آینده برای پرسپولیس به میدان بروم.

وی در این خصوص كه در دوره گذشته كه در پرسپولیس حضور داشته همیشه از سوی علی پروین به عنوان مقصر عدم نتیجه گیری تیم معرفی شده است، تصریح كرد: به هیچ عنوان استرسی ندارم و علی پروین را دوست دارم . او پیشكسوت باشگاه است.

وی اظهار داشت: امیدوارم پروین با تجربه بالایی كه دارد به موفقیت تیم كمك كند و امسال یكی از بهترین فصل های پرسپولیس در طول تاریخ باشد.

معدنچی گفت: خاطرات خوبی از دوره قبل حضور در پرسپولیس دارم و امیدوارم این بار مقصر ناكامی های تیم من نباشم و بتوانم به پرسپولیس كمك كنم.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: سیاه , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: